4. januar 2016

Makeup Monday : 2015 Favorites







Dette er mine 2015 favoritter; nogle af disse ting er nye, andre af dem jeg har brugt hele året.

Origins Clear Improvement masken, har jeg brugt i lang lang tid, og jeg elsker det. Den fungerer perfekt for min hud, og når jeg kombinerer det med Origins Zero Olie i T-zonen er resultatet som jeg ønsker det. Jeg bruger Yves Rocher Lotion, når min hud er virkelig tør, og den kan jeg helt klart anbefale jer.

L'Oreal Infalible foundationen er den bedste matchende foundations, jeg nogensinde har fundet, og den er mat, hvilket betyder, at jeg ikke behøver at bruge pudder, hvilket jeg elsker. Denne Tromborg øjenbryn gel er en ny ting i min makeup taske, men jeg kan virkelig godt li den. Jeg har brugt MAC Soar Lip liner & MAC Mehr læbestift sammen siden jeg fik dem, og det er den perfekte læbe farve for mig, både til hverdag og til en aften i byen. NYX øjenskyggen er min mest anvendte øjenskygge i år, den er næsten tom, og det er den perfekte nude øjenskygge for mig.

L'Oreal Elvital er det bedste hår produkt, jeg har fundet i år, den gøre mit hår så blødt, og den dufter så godt. Clean Skin Parfume er absolut årets duft, jeg elsker den.

Når det kommer til accessories, er mine Asos Solbriller en af favoritterne i år, det samme gælder for min Stine A ring og min Guldring, de matcher resten af mine smykker, og de er enkle, men smukke. Jeg bruger mit Nixon Digital ur på arbejde, og jeg kan virkelig godt lide det, jeg fik det i efteråret, jeg bruger det hver dag, og når jeg ikke arbejder bruger jeg mit Guess ur, jeg er en stor fan store herre ure.

Translation// These are my 2015 favorites; some of these things are new, som of them I have been using all year.

The Origins Clear Improvement mask, I have been using this mask for a long long time and I love it. Works perfectly for my skin, and when I combine it with the Origins Zero Oil in the T-zone the result is just right. I use the Yves Rocher Lotion when my skin is really dry, and it’s amazing, I can definitely recommend it.

The L’Oreal Infalible foundation is the best matching foundation I’ve ever found, and it’s matt which means that I don’t have to use powder, which I love. The Tromborg eyebrow gel is a new thing in my makeup bag, but I really love it. I’ve been using the MAC Soar Lip liner & MAC Mehr lipstick together since I got them, and it’s the perfect lip color for me, both for everyday and for a night out.  The NYX eyeshadow is my most used eyeshadow this year, it’s almost empty, and it’s the perfect nude eyeshadow for me.

L’Oreal Elvital is the best hair product I’ve found this year, just make my hair so soft, and it smell so good. The Clean Skin Perfume is definitely the scent of the year, I love it.

Accessories wise my Asos Sunglasses have been a huge favorite of mine this year, as well as my Stine A ring and my Gold ring, they just match the rest of my jewelry, and they are simple but beautiful. I use my Nixon Digital watch at work, and I really like it, I got it in the fall, but I wear it every day, and when I’m not working I’m using my Guess Watch, I’m a huge fan of big men’s watches.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



1 kommentar:

  1. lækre lækre produkter!

    - https://shitithoughtaboutyouagain.wordpress.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...