4. februar 2016

Real VS Steal





Det er vist meget længe siden at vi har haft dette indlæg på bloggen, et indlæg hvor jeg finder et billigere alternativ til populære designer ting. Og denne gang er det en taske, denne Chloe taske er ikke til at kommen uden om for tiden, og hvorfor skulle man også det når den er så flot. Jeg er ret vild med den, men jeg står desværre ikke lige med så mange penge i hånden, at jeg har mulighed for at købe den ægte vare. Så jeg kiggede selvfølgelig på min favorit hjemmeside, Ebay og selvfølgelig var der et billigere bud på den lækre taske. Du kan finde en billige udgave HER, og den er der i 3 farver, sort, grå og rødlig brun. Hvis du har pengene til den ægte vare, kan den findes HER.

Sorry, ved godt der er en stavefejl på billedet.  


Translation// It's been a long time since we've had this kind of post on the blog, a post where I find a cheaper alternative to a popular designer item. And this time it's a bag, this Chloe bag is every were at the moment, and it’s such a beautiful bag. I'm crazy about it, but I’m not really the person to stand around with that much cash in hand, so I don’t have the opportunity to buy the real thing. So I looked on my favorite website, Ebay and of course there was a cheaper alternative, to the very popular bag. You can find a cheap version HERE, and it’s available in three colors, black, gray and reddish brown. If you have the money for the real thing, it can be found HERE.



Sorry about the spelling error..






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...