13. januar 2017

Fashion Friday : On Time






Jeg har altid været vild med ure, det er ikke en hemmelighed, og jeg købte et nyt ur i slutningen af november.  Og her i Januar, har jeg så købt et mere, uppps.  Jeg har altid ønsket mig et ur med en grøn skive, og da jeg fandt det her, blev jeg nød til at købe det. Det er helt fantastisk. Det er fra Ditur.dk. Det har den helt rigtige størrelse, det er lige som det skal være.

Og jeg  har været mega heldig, efter at jeg har modtaget mit ur, har jeg nemlig fået et samarbejde op at køre med Ditur.dk. Hvilket giver mig mulighed, for at give jer en rabat kode på jeres nye ur. Hvis i bruger koden: SP15, vil det give jer 15% rabat på alle varer. Og de har nogle virkelig lækre vare der inde. Jeg havde virkelig svært ved ikke at købe mere ind det ene ur. Så måske skal jeg selv have et ur mere.

Translation// I've always been crazy about watches, it's not a secret, and I bought a new watch in late November. And here in January, I bought one more, uppps. I've always wanted a watch, with a green disc, and when I found this one, I just had to buy it. It's fantastic. It’s from Ditur.dk. It has just the right size, it’s just perfect.

And am really lucky, after I received my watch, I have been given the grate opportunity, to work with Ditur.dk, and with this collaboration, I can give you guys a discount code, for 15% off all items, if you use the code: SP15. And there are some amazing watches one the site. I really had the restrain myself, not to buy more than one.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...